Gyakran Ismételt Kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Vásárlási információk, szállítás

Hogyan zajlik a vásárlás folyamata? Hogyan tudok rendelni?
A kiválasztott terméket/termékeket helyezd a kosárba, majd lépj be a “Kosár” menüpontba, és add le a megrendelést webshopunkban a kívánt termékre/termékekre a kért adatok megadásával.
Mennyi időn belül kapom meg a vásárolt terméket?
Sikeres bankkártyás fizetés esetén, amennyiben a termék elérhető készletünkön már 10 percen belül küldjük is e-mailben.
Hogyan kapom meg a vásárolt terméket?
Termékkulcsot küldünk a termék aktiváláshoz, mellé pedig aktiválási útmutatót a folyamat elvégzéséhez. Mindent e-mailben küldünk el, arra az e-mail címre, amit  a vásárláskor adtál meg.
A kulcsokat hétvégén, és este is kiküldjük. A kiküldést 24 órán belül garantáljuk, ha nincs más időpont feltüntetve a szállítási határidőre! Bármi kérdésed adódna, írj nyugodtan, vagy keress minket telefonon.
A vásárláshoz regisztrálnom kell az oldalon?
Nem szükséges regisztrálnod, csak tedd a terméket a kosárba és folytasd a rendelést.
A termékkulcsot nem találom az e-mailek között. Hol keressem?
Kérjük ellenőrizd az e-mail fiókod Spam illetve Promóciók mappáját is, mert előfordul, hogy a termékkulcsot tartalmazó e-mail oda keveredik.

Fizetési információk

Van-e lehetőség készpénzben fizetni és a terméket személyesen átvenni?
Webshopunk kínálatából kizárólag online rendelhető, digitális termékek szerepelnek. Készpénzes fizetésre és személyes átvételre nincs lehetőség. Webáruházunkban az alábbi módokon lehet fizetni: Bankkártyás fizetés.

Aktiválás, licenc

Mennyi ideig érvényes a licensz? Mennyi időre szól az aktív állapot?
Amennyiben a termékkulcs neve mellett nincs feltüntetve a licenc érvényességi időtartama (például 1 év), a termékkulcs korlátlan ideig tartó licensz jogosultságot biztosít, a licensz bármeddig használható.
Mit jelent a telefonos aktiválás?

Léteznek szoftverek, amelyeket telefonos módszerrel lehet aktiválni.
Fontos, hogy a szoftver nem telefonra telepíthetőt jelent!

A telefonos aktiválást a következő módon lehet megtenni:
Felhívva a Microsoft szolgálatát, ahol robotok végzik el az általad bediktált aktiváláshoz szükséges adatok ellenőrzését és úgy adják vissza a szükséges aktiválósort.

Ezzel a módszerrel sajnos több a hibalehetőség, ezért ha te is hibába ütköztél, kérjük keress fel minket!

VISSZA A TETEJÉRE